PROROK CODZIENNY

Cześć!
Przepraszam, że usunęłam tamtą historię bez jej ówczesnego zakończenia, aczkolwiek przestała mi się ona podobać i stwierdziłam, że zacznę od nowa. Nie będzie to wyglądać jak dotychczas. 
Teraz rozdziały będą o wiele dłuższe i bardziej precyzyjne, a co najważniejsze, pojawią się trzy historie. Najpierw opowiem o czasach Huncwotów, później o Weasley'ach, a na koniec o nowym pokoleniu. Mam nadzieję, że spodoba się Wam chociaż jedno z moich wypocin. 
Jeszcze jedno! Jeśli ktoś z Was (lub zna kogoś) byłby w stanie zrobić mi nowy wygląd na blogu, bo bardzo proszę o kontakt, gdyż mój aktualny wygląd nieco odbiega od nowej tematyki. (Mogę się jakoś odwdzięczyć)
Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informacje :)
Wasza Fleur ♥

4 komentarze:

  1. No to mnie zaskoczyłaś! Cóż, z niecierpliwością czekam na nowe historie :) Ja szablon (o ile można to tak nazwać :O) robię sama i też chciałabym wiedzieć kto umiałby się czymś takim zająć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej :(
    Naprawdę usunęłaś? Wielka szkoda...
    Ale... no cóż. Nie pozostaje mi nic innego tylko czekać na Twoje kolejne wizje...
    Tylko mam nadzieję, że nie będziesz tego żałować :)

    Przesyłam buziaki i życzę nowych pokładów weny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowa wersja bardziej się Wam (i mi też) spodoba. Już zaczęłam pisać, tylko najpierw chciałabym zmienić design bloga, ale nie mam nikogo kto mógłby mi pomóc :(

      Usuń
  3. Witaj!
    Zostałaś nominowana do LBA!
    Szczegóły na http://nowahistoriahp.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Gin :*

    OdpowiedzUsuń

Statystyka

123 Lorem ipsum

Popularne posty

Obserwatorzy